Günün En Çok İzlenen Videoları - 09.09.2019

Günün En Çok İzlenen Videoları - 09.09.2019
Günün poponunda yer alan sitede en fazla izlenen videoları sizin için derledik.

Adana Demirspor Başkanının İntihar Öncesi Son Konuşması

09 Eylül 2019
gratthr0d gratthr0d diyor ki;

Adanademirspor büyük bir borcun içindeyken başkan bekir çınar yardım kampanyası başlattı fakat kimse şehrinin takımına sahip çıkmadı ve borçlar ödenemedi, eğer borçlar 2 gün içerisinde ödenemezse Adana demirspor kulubü tamamen liglerden ihraç edilecekti.

Bunun olmasını istemeyen Bekir Çınar, klubün tüm borçlarını kendi üzerine almıştır ve kendinin ödeyecegini beyan etmiştir Demirspor borçtan kurtulunca kendini asarak intihar etmiştir.

+34
dismacunlari 09 Eylül 2019 - 05:58

Adanada yaşayanların Adanademirspor'dan ne fayda görmüş ki ona destek olmak gibi bir yükümlülükleri olsun ? Ben İzmir/Karşıyakada yaşıyorum başta Karşıyakaspor olmak üzere hiçbir futbol takımından 1 kuruşluk fayda görmedim. 1 kuruşluk fayda görmediğim bir kulübe neden destek yapayım ? Ayrıca o verilen paralar 2-3 milyonluk arabalara binip İbiza gibi yerlerde tatil yapan futbolculara gidiyor bunu da unutmayın.

+31
aslaner94 09 Eylül 2019 - 05:56

Acaba dünyada futboldan daha boş bir şey var mı

bitchslap 16 Eylül 2019 - 02:42

Takımı batırın ondan sonra yardım dilenin.

elendil 09 Eylül 2019 - 23:13

Özgür Tutsak melodisi çaldı arkada, mecburen dinleyip bira içiyorum..

-4 Up Down
jagataii 09 Eylül 2019 - 21:20

Fayda ne demek arkadaşlar mal mısınız? Futbol kulübü size muamele mi çekecekti?

kemalkılıcdaroglu 09 Eylül 2019 - 20:31

Biz millet olarak futbolu bırakalım. Türkiye'de spora yatırılan paranın aslan payını alıyorlar da ne oluyor? Futboldan daha başarısız spor alanlarımız su topu, buz hokeyi falan. Buz pateni ile erkek voleybolmuz bile dünya sıralamasında futbolda ileride.
Adamın çoluğuna, çocuğuna üzüldüm, o ayrı.

-3 Up Down
lonely00 09 Eylül 2019 - 15:51

Adam adanada yaşar, taa anasının amındaki takımı desteklemek için gider kazık fiyata beinsport alır.Her gün üç büyüklerin mağazalarında kapış kapış forma satın alır.Akşam istanbul takımıyla yatar sabah onunla kalkar.Futbolla kafayı bozmuştur yani.Adam da bunu anlatıyor işte.Madem futbol için para harcayacaksın niye hiç bilmediğin istanbul takımları yerine yaşadığın şehrinin takımına para harcamıyorsun diyor.Fenerola para atanlar, falcoya bok gibi para bayıldık diye sevinenler adama laf etmesin.Ama hiç birşey insan hayatından önemli değil tabi.Allah rahmet eylesin.

+1 Up Down
fiko83 09 Eylül 2019 - 14:07

yazık lan ben çok üzüldüm.

-1 Up Down
gratthr0d 09 Eylül 2019 - 13:31

''Futboldan ne fayda gördüm ki yardım edeyim?''

Bu kulüp zaten sizin gibilerden yardım beklemiyor. Dünyanın birçok ülkesinde -özellikle futbol ülkesi olarak tarif ettiğimiz ülkelerde- her şehrin, her semtin bir takımı vardır ve o takım o semtin ve şehrin insanlarının takımıdır. Birlikte kazanırlar ve birlikte kaybederler. Ruhları onlara bağlıdır.

Ülkemizde Hakkari'de Kastamonu'da Ankara'da Antalya'da yaşayan adam İstanbul takımlarını tuttuğu için, semtinizin takımının maçını bir kez olsun izlemediğiniz için bu duyguyu anlamanız çok zor. Her takım 4 büyükler gibi iş adamlarının siyasetçilerin desteğiyle yürümüyor. Bekir Çınar gibi yüreğinde kulübünün sevgisini taşıyan başkanlarıyla ve o kulüp için maddi manevi her türlü desteği veren taraftarlarıyla yürüyen birçok kulüp var.

Ama tabi tüm bu sözler afaki. Çünkü tribün kültürünü bilmeyen, futbolun sadece endüstriyel yönüne takılıp kalmış insanlara bir şey anlatamam.

''Futbol asla sadece bir futbol değildir.''

massarq 09 Eylül 2019 - 13:19

bu video eski video ama ne hikmetse herkesin youtube anasayfasına çıkıyor, gizli bir mesajmı var

-4 Up Down
jewsarica 09 Eylül 2019 - 12:19

futbol sevmeyen erkek de ne bileyim

+13 Up Down
enfazlaonalti 09 Eylül 2019 - 10:28

futbol toplumların afyonudur.